شرایط فروش پرشین پارس

شرایط فروش شرکت پرشین پارس,پرشین پارس,شرایط فروش خودرو پرشین پارس,فروش پرشین پارس

شرایط فروش پرشین پارس

شرایط فروش شرکت پرشین پارس,پرشین پارس,شرایط فروش خودرو پرشین پارس,فروش پرشین پارس

پرشین پارس

پرشین پارس , شرایط فروش پرشین پارس,شرکت پرشین پارس

لکسوس NX300h
شرکت لکسوس اولین‌بار در نمایشگاه اتومبیل 2013 فرانکفورت، مدل‌ «LF-NX» ‌را به‌عنوان طرح مفهومی معرفی کرد و سرانجام این خودرو در سال 2014 به‌عنوان کراس‌اوور لکسوس تولید و روانه‌ی بازار شد. لکسوس‌ NX300h به پیشرانه‌ی هیبریدی 2.5‌‌لیتری با توان 197 اسب‌بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متر و گیربکس‌ e-CVT ‌مجهز است. از خصوصیات مهم این خودرو می‌توان به طراحی جسورانه‌ و امکانات منحصر‌به‌فرد از قبیل، شارژر بی‌سیم تلفن‌همراه و سه حالت رانندگی‌ eco ،Normal و Sport اشاره کرد؛ همچنین سیستم پیشگیری از برخورد با جلو، سیستم کنترل باد لاستیک‌ها، سیستم کمکی پارک، قابلیت کنترل سیستم‌های خودرو از طریق تلفن‌همراه، دوربین 360‌ درجه و سیستم رانندگی بین خطوط از دیگر آپشن‌های این خودرو است. این خودرو در سال 2015، کمترین آمار مراجعه به گارانتی را بین تمام مدل‌های تولید شرکت لکسوس داشته که این مسئله بیانگر کیفیت بالای ساخت این محصول است. مصرف سوخت لکسوس‌ NX300h داخل شهر حدود 7، خارج شهر نزدیک به 8 و مصرف سوخت ترکیبی آن حدود 7.5 لیتر است.
تویوتا پریوس
شرکت تویوتا از سال 1997 مدل پریوس را به عنوان اولین خودروی هیبریدی تولید انبوه در دنیا در دستور کار خود قرار داد. از آن زمان تاکنون تویوتا موفق شده با فروش 3 میلیون و 500 هزار دستگاه از این مدل در سرتاسر دنیا عنوان پرفروشترین خودروی هیبریدی دنیا را از آن خود کند. تویوتا جدیدترین مدل پریوس خود را با شعار  "خودرویی زیبا و پاک برای داشتن زمینی زیبا و پاک “ و تمرکزبر روی سوخت های هیدروژنی در آینده روانه بازار کرده است. این خودرو در نسل جدید خود مجهز به موتور ۱٫۸ لیتری VVTi است. استفاده از چرخه اتکینسون (Atkinson cycle) گازهای گرم خروجی را سرد کرده و به کاهش دمای موتور کمک قابل توجهی می کند. چراغ های جلویی این خودرو حالت اشکی سال ۲۰۰۴ خود را حفظ کرده است.  چراغ های LED و چراغهای عقب هر دو کوچکتر و متمایز از مدل های فعلی بوده و رو به پایین کشیده شده اند.
از تکنولوژی های به کار رفته در تویوتا پریوس جدید می توان به رادار نقاط کور جانبی و عقب برای اعلام هشدار به راننده در حین حرکت، سنسورها و دوربین برای کمک به راننده در پارک کردن خودرو و هدآپ دیسپلی برای نمایش اطلاعات خودرو و سفر برای راننده بر روی شیشه رو به رو اشاره کرد.
زمانی که پریوس  شروع به حرکت میکند تا سرعت کمتر از 45km/h اگر باتری هیبرید افت ولتاژ نداشته باشد- خودرو تنها با نیروی محرکه برقی حرکت می کند. در این وضعیت مصرف بنزین و نیز آلایندگی صفر است. در سرعت های بیش از 45km/h موتور بنزینی بطور اتوماتیک روشن شده و به نیروی محرکه برقی اضافه میگردد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو درز حدود 4 لیتر در هر 100 کیلومتر است.
هیوندای سوناتا هیبریدی
هیوندای سوناتا هیبریدی با ورود خود به ایران به عنوان رقیبی جدی برای تویوتا کمری هیبریدی ظاهر شد. از تفاوت های ظاهری سوناتای هیبریدی و سوناتای معمولی می توان به حذف شدن خروجی دوبل اگزوز، افزودن اسپویلر کوچک در انتهای صندوق، تغییر سپر عقب و چراغ‌هاد اشاره کرد.
از نظر فنی هیوندای سوناتای هیبریدی مجهز به یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری و یک موتور الکتریکی با توان 38 کیلووات است. در هنگام کارکرد هر دو پیشران سوناتا هیبریدی توانایی تولید 207 اسب بخار را دارد. باتری 62 کیلوات/ساعتی این خودرو نیز در کف آن جاسازی شده است. از امکانات و تجهیزات سوناتای هیبریدی می توان به سقف پانوراما، گرم‌کن و سردکن صندلی، تنظیم برقی صندلی راننده در 8 جهت مختلف، سیستم کروز کنترل، سیستم شناسایی نقاط کور، سیستم صوتی با مانیتور 8 اینچی لمسی ، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین دید عقب، سنسور باران، سیستم کولر تمام اتوماتیک دو کاناله اشاره کرد.شتاب 0 تا 100 هیوندای سوناتا هیبریدی 9.3 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن 192 کیلومتر در ساعت ثبت شده است. طبق اطلاعات کارخانه سازنده مصرف سوخت هیوندای سوناتا هیبریدی در شهر 5.9 و در جاده 5.3 لیتر به ازای هر 100 کبلومتر گزارش شده است.